wtorek, 9 listopada 2010

Bojownik ich relacje

Mam akwarium 30 l a w nim 3 ryby akwariowe bojowniki jednego samca, i dwie samice druga dokupiłem później, o co chodzi samiec gania po całym akwarium samice.

I co jeszcze się dzieje moje ryby akwariowe samice, również między sobą też się gryzą, podszczypują i ganiają obgryzają, sobie płetwy i się obawiam, iż jak tak dalej będzie to się pozagryzają czy to jest normalne, mam zamiar dowiedzieć się tego. Widzisz bo z rybami akwariowymi bojownikami jest taka sytuacja, że i samiec i samica maja swój charakter i temperament, samiczki bojka mają mniejszy ale zawsze może mieć ten charakterek swój. Pewnie kupiłem charakterną samiczkę do za małego akwarium, na tyle ryb bojowników. Samiczki dowiedziałem się że, jest ogromna szansa że się pozagryzają w takim układzie. Myślę że lekarstwo jak dokupienie wielu roślin, pływających i zakorzenionych w żwirku nic tu nie pomoże. Najlepszym wyjściem kupić większe akwarium lub oddać jedną samicę ale którą – oto jest pytanie.